چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

شنبه 16 فروردين 1399
ن : بنفشه

چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

 چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

سالها پیش مسافرت با هواپیما یک کار تجملی و لوکس محسوب میشد. خطوط هوایی وعده های غذایی مناسب,مجموعه ای از سرگرمی ها برای شما مهیا کرده و حتی اگر میخواستید استراحت کنید بالش و پتو در اختیارتان میگذاشتند.

امروزه دیگر در بسیاری از پروازها خبری از این اتفاقات نیست  ولی رقابت در پهنه آسمان باعث شده شرکتهای هواپیمایی برخی از خدماتی را که از گذشته ارائه میکردند کماکان ادامه داشته باشد.

اگر شما پروازی را رزرو کرده اید که مدت زمان پروازی آن بیش از دو ساعت است حواستان باشد که برای داشتن یک پرواز راحت و دلپذیر برخی لوازم را حتما بهمراه داشته باشید. یک موردی که  در این خصوص توصیه میکنیم بهمراه داشتن پتوی سفری شخصی خودتان است.

پتوهای شرکت های هواپیمایی شسته نمیشوند

اگر کلاس پروازی شما اقتصادی یا همان اکونومی باشدممکن است که  مهمانداران شرکت  یک پتو در اختیارتان بگذارند ولی احتمالا این پتوها مدت زمانی هست که شسته نشده اند. کارگران خدماتی شرکتهای هواپیمایی تایید کرده اند که بندرت پتوها را میشویند.

تنها مشکلی که با پتو میتوانید داشته باشید این است که پتوها معمولا حجیم و جاگیر هستند بنابرین بدنبال پتوهای سفری باشید که برای مسافرت طراحی شده اند. به این ترتیب به آسانی میتوانید پتوی خودتان را جمع کرده و  میدانید که جای زیادی را اشغال نمیکند. اگر نمیتوانید پتوی سفری تهیه کنید و یا زمان کافی برای تهیه آن ندارید میتوانید از یک شال یا روسری بزرگ استفاده نمایید.

برای پروازهایی که طول پروازی آنها بیش از سه ساعت است بهتر است یک بالش نیز بهمراه داشته باشید.بالشهای بادی در حال حاضر همه جا پیذا میشوند. این بالشهای گردنی که برای سفر طراحی شده اند به راحتی جمع و کوچک میشوند.

اگر کثیر السفر میباشید بهتر است به فکر یک بالش پشت سری باشید.خوبی این بالشها این است که میتوانید  موقع خواب به آن تکیه دهید که راحت ترین شیوه خواب در هواپیما میباشد.

پتویی را بخرید که راحتی تان را در پی دارد

امروزه در بازار پتوهای سفری هرچیزی برای هرکس پیدا میشود.بعنوان مثال اگر شما از محصولات چندمنظوره خوشتان میاید بدنبال پتویی باشید که استفاده های مختلفی برایتان داشته باشد.مثلا بدنبال خرید پتویی باشید که مثل شنل یا پانچو  پوشیده شوند.اینطوری از  عدم تماس و مالیده شده پتو به  قسمت کثیف  کف هواپیما هم مطمئن میشوید.و یا میتوانید پتویی را بخرید که دارای یک کیف حمل بوده و براحتی تبدیل به یک بالش میشود.

چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

پتوهای سفری دیگری هم وجود دارند که آنقدر شیک هستند که حتی وقتی به سفر نمیروید بعنوان رومبلی  میتوانید از آنها استفاده کنید.

بطور کلی شما احتیاج به یک پتوی سفری دارید که از مواد سبک  ساخته شده و قابلیت استفاده چندباره پس از شست و شو در ماشین لباس شویی را داشته باشد.

موقع خرید پتوی سفری نوعی را انتخاب کنید که  از موادی با رنگهای تیره در آن استفاده شده باشد.به این ترتیب لازم نیست نگران لکه دار شدن آن در طول سفر باشید.

حتی خرید پتوهای ضد لکه نیز ایده خوبی میتواند باشد. خوردن و آشامیدن بخشی از سفر است و شما هرگز نمیدانید که توربولانس یا تلاطمات هوایی چه زمانی باعث ریخته شدن قهوه بر روی پتویتان خواهد شد! همچنین میتوانید یک پتوی ضد آب بخرید که برای سفرهای هوایی و یا ماجراجویانه عالیست.و در محیط های بیرونی هم میتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

اگر جای کافی دارید

اگر نمیتوانید بدون همان روتختی یا پتوی مورد علاقه خود که روی تشک خانه تان است بخوابید بنابرین شما مجبورید که  در سفرها پتویتان را بهمراه خود داشته باشید. حتی اگر مجبور شوید که بخش اعظمی از فضای چمدان یا ساک سفریتان را به آن اختصاص دهید. یک پتوی دوست داشتنی تفاوت بین یک سفر دلپذیر و یا ناخوشایند را برایتان آشکار میسازد.

چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

منبع ترجمه مطلب: سایت گشنیز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.